CASE

Leman

VIS Performance er et vigtigt værktøj til omkostningsfordeling, budgettering og opfølgning. Særligt overblikket og den store brugervenlighed er værdsatte fordele hos LEMAN.

Optimering af forretningsprocesser

Med en virksomhedsstørrelse som LEMAN, er det vigtigt at der er styr på og overblik over vigtige forretningsprocesser så som budgettering og omkostningsfordeling

LEMAN har 800 medarbejdere, 25 kontorer i seks lande, partnere i mere end 100 lande, og deres hovedformål er at hjælpe deres kunder over hele verden med transport- og logistikopgaver.

VIS skaber overblik i budgetteringen

Med en virksomhed i en sådan størrelsesorden er det et enormt arbejde at budgettere optimalt og holde overblikket. Her er VIS Performance et vigtigt værktøj, der blandt andet bruges til omkostningsfordeling på de forskellige divisioner, budgettering samt opfølgning, hvor det estimerede budget sammenlignes med de faktiske tal i de forskellige divisioner.

Overskuelig budgettering

Det overordnede budget for hele virksomheden er en omfattende proces, der gennemføres årligt, men VIS Business har gjort den mere overskuelig, da de 50-60 forskellige brugere fra hele verden nu tager udgangspunkt i præcis de samme tal i stedet for forskellige excel-ark.

Sådan kommer du i gang med Business Performance i transportbranchen - VIS Performance

Samarbejde skaber den perfekte løsning

”Vi har brugt løsningen i omkring to år, og nu hvor vi har fået et grundigt indblik i VIS Performances muligheder og vores individuelle behov, er en tilretningsproces sat i gang i tæt samarbejde med vores personlige konsulent. Det er et konstruktivt forløb, da der altid er mulighed for sparring, og det sætter vi meget pris på,” siger Christian Møller, der er Business Controller hos LEMAN.

"Det er et konstruktivt forløb, da der altid er mulighed for sparring, og det sætter vi meget pris på."

Det har vi hjulpet med

Disse fordele opnåede LEMAN

Transportbranchen: 10 tips til at optimere jeres forretning med data

Du kan downloade vores gratis whitepaper, hvor vi har samlet en række tips til dig, der arbejder med økonomi og data i transportbranchen.

De gode råd er baseret på vores erfaring og ekspertise inden for Business Performance, som handler om at hjælpe virksomheder med at optimere deres forretning gennem data.

Vil du vide mere?

Få en uforpligtende snak med vores Sales Manager, Christoffer, om hvordan VIS Performance kan effektivisere din budgetproces, forecasting, planlægning og rapportering.

Lad os tage en snak om

Christoffer Lohmann Henriksen
Sales Manager

Vil du høre mere om VIS2Go Cloud?

Christoffer Lohmann Henriksen
Sales Manager

Andre kundecases

Gå på opdagelse i flere af vores kundecases, og bliv klogere på, hvordan VIS kan gøre en forskel i din virksomhed.

VIS Performance får ny CEO
VIS Performance får ny CEO
Poul Bærentsen overtager rollen som CEO i VIS Performance.
Læs mere
Webinar: Spar tid og ressourcer – automatisér budgetstyringen
Frigiv værdifuld tid i din økonomiafdeling med vores budgetsoftware, VIS Finans.
Læs mere
(afholdt) Virtual Hangout: Dyk ned i Canvas Design
Nyt koncept udviklet eksklusivt til VIS-kunder
Læs mere
Torben Clausen
Med VIS Finans er Torben Clausen gået fra at bruge 14 dage på budgettering til kun 2 dage.
Læs mere
(afholdt) Webinar: Mere effektiv budgettering med VIS Finans
VIS Finans - et fremtidssikret og skalérbart finansværktøj.
Læs mere
(afholdt) Webinar: Få fremtidssikret din Supply Chain med Finance Integrated S&OP
Deltag i vores webinar og bliv klogere på, hvordan du med Finance Integrated S&OP kan tilpasse aktiviteterne i din Supply Chain, baseret på valide data.
Læs mere

Vil du vide mere?

Få en uforpligtende snak med vores Sales Manager, Christoffer, om hvordan VIS Performance kan effektivisere din budgetproces, forecasting, planlægning og rapportering.

Lad os tage en snak om

Christoffer Lohmann Henriksen
Sales Manager
Scroll to Top