VIRTUAL HANGOUT
Effektivisér din månedsrapportering med VIS
Dato: 24. maj
Tid: kl. 09.30 – 11.00
Emne: Månedsrapportering
I vores kommende Virtual Hangout-session, demonstrerer vores konsulent, Kasper, hvordan det er blevet endnu nemmere i VIS at lave månedsrapporter. Kasper viser hvordan du med skræddersyede skabeloner, der indeholder alle tabeller (fx resultatopgørelse, balance etc.) og grafiske visualiseringer, hurtigere kan gennemføre rapporteringen og nemt eksportere dem til PDF.
Formålet med sessionen er at give dig et indblik i, hvilke fordele modulet til månedsrapportering giver, samt vise dig hvor nemt og hurtigt du kan udarbejde P&L og balance.
Sessionen er for dig der er nysgerrig på, hvordan du kan forbedre processerne med månedsrapportering samtidig med at du sparer værdifuld tid.
Sessionen er både tilegnet dig der allerede har modulet til månedsrapportering, og dig der ikke har. Kasper viser hele processen fra start til slut. Vi slutter af med en Q&A-session.
Kasper Thing
Consultant
Kasper Thing har mere end 10 års erfaring med Performance-analyse og Business Intelligence. Kasper ser frem til at bruge sin erfaring til at inspirere dig til at blive endnu bedre til at bruge VIS-softwaren.
TILMELDING
Sådan tilmelder du dig
Ønsker du at blive klogere på hvordan VIS kan optimere og effektivisere din månedsrapportering?
Alt du skal gøre for at tilmelde dig, er at sende en mail til Kasper via knappen nedenfor. Hvis du har noget specifikt du gerne vil have Kasper til at vise under sessionen, eller spørgsmål til månedsrapportering generelt, så tilføj dem i tilmeldingsmailen. Så forsøger Kasper så vidt muligt at tage det med i sessionen.
Efter tilmeldingen, modtager du en kalenderinvitation fra Kasper.
OBS: Vores Virtual Hangout-sessioner er eksklusivt for VIS-kunder.
PROGRAM
Datoer for kommende Virtual Hangouts
Vi har planlagt yderligere 2 Virtual Hangouts i 2024:
26. september: DDCubes – Data, opbygning og formler
22. november: VIS tips og tricks
Ønsker til emner?
Konceptet er udviklet for at inspirere dig og vores andre kunder til optimal anvendelse af VIS, så du er altid mere end velkommen til at sende os dine forslag til kommende emner.
Hvad er et Virtual Hangout?
Vores Virtual Hangout-sessioner er gratis og afholdes online af vores erfarne konsulenter via Teams á ca. 1,5 times varighed.
Konsulenterne vil udforske forskellige emner, herunder nye teknologier, designs og specifikke funktionaliteter i VIS-softwaren. Alle Virtual Hangout-sessioner afsluttes med en Q&A-session.