Optimér din forretning med VIS til byggemarkeder
10 tips til Business Performance i byggemarkeder:
Sådan kan I optimere jeres forretning
Få indsigt i dine data
VIS skaber et transparent indblik i din forretning, ved at at generere valide data, som du kan arbejde med interaktivt.
I byggemarkedsbranchen, hvor man har et væld af varer som ofte sælges til både private og professionelle håndværkere, er det vigtigt at have et bredt overblik over forretningen, så man kan sørge for, at virksomheden forbliver agil. Det kan scenarieplanlægning hjælpe med.
Printede avisreklamer er ofte en central markedsføringskomponent i byggemarkeders forretning. Og det giver god mening, da mediet faktisk er i øjenhøjde med kunderne. Vi giver tips til, hvordan I, helt ned på individuelt sideniveau, kan lave effektanalyse af aviserne ved at måle på diverse varegrupper, der reklameres for.
Vil I gerne vide, hvor mange ekspeditioner, I har i timen, så I kan lægge vagtplanen derefter? Få overblik over alt fra, hvornår der er mest travlt i butikkerne, til hvor det er mest hensigtsmæssigt, at I indretter butikkens varegrupper efter kundeflowet.
Få tilsendt vores whitepaper om VIS til byggemarkeder
Udfyld formularen og modtag vores whitepaper “10gode værktøjer til at optimere forretningen” direkte i din indbakke.
Bliv klogere på
- Brug af data i byggemarkeder
- Scenarieplanlægning
- Effektanalyser af tilbudsaviser
- Analyse af kundeflow
- Belægning af arbejdstider
- Optimering af lagerværdi
- Købsmønstre og krydssalg
- Postnummeranalyser
- ...og meget mere
Relaterede kundecases
Gasa Group
VIS Performance hjælper Gasa Group, en af Europas førende eksperter i blomsterprodukter, med at holde et køligt overblik i en travl sæson.
Udvalgte kunder
Vores kunder er kernen i forretningen – mange af dem har været hos os siden begyndelsen I 1993.
Vil du høre mere om VIS2GO?
Vil du høre mere om VIS2GO?
Vil du vide mere?
Få en uforpligtende snak med vores Sales Manager, Christoffer, om hvordan VIS Performance kan effektivisere din budgetproces, forecasting, planlægning og rapportering.
Lad os tage en snak om
- Budgettering og forecasting
- Månedsrapportering
- Konsolidering
- Sales & Operations Planning
- Skræddersyede dashboards
- Return on investment